SMS laen 20 eur joomine on hea tuju laenamine

Siis aeti veis ikka nuuskpiiritusega jalule, et tappa nii nagu süžee ette näeb - ikka mõõgaga südamesse! Äärmiselt hale vaatepilt. Randa jõudes igatsesin oma sajaliitrist mistrali lauda ja viiest purje. Aga ega neil ju maitsevahet ei olegi. Erinevalt teistest linnadest, kus tänavatelt puudub ookeanivaade, liugleb asvaldtee kümme kilomeetrit mööda rannikut ja pakub silmailu.  Kui ma peaks Atlandi ääres elama, valiksin Prantsuse linnade hulgast seninähtu põhjal Biarritzi. Kogu mass suundus sinna kuhu meiegi. Ma isegi enam ei üritanud võtta teemat üles, et ärge mehed enam jooge. Eriti veel kui arvestada kokkulangenud segavaid ebameeldivusi nagu Kristine punnis kõht ja Kristeli põiepõletik. Atonen ning Heldur Meerits. Ühesõnaga võib väga haiget saada kui jalgu jääd. Muide, kes pole ise bloginud ja arvab, et ma istun maha ja kirjutan ühe hingetõmbega selliseid lugusid, see eksib rängalt. Ips sai lõpuks Pilküü'le jalad alla ja küsis kus Änn'ii on. Meie vaatasime seda kõike pealt Bernabeu stadta kõrval oma paar tundi. juulil linn punasesse ja valgesse riietatud rahvast täis, et külastada San Fermini härjajooksu festivali. Ta ise sisemiselt  uskus, et ise küll autot sinna põllule ei ajanud.  Tund-paar joobnutega jauramist saime lõpuks Madriidi suunas liikvele. Käisime järves ujumas ja peesitasime mõned tunnid. Enne mis tahes lepingu sõlmimist tutvuge vastava teenuse tingimustega ning vajaduse korral konsulteerige asjatundjaga. Hüppame ka sealt läbi, kuna mullu jäi tänavajooks nägemata.

Laenamine -

. Linn ei jäta odavat üksluist, äravahetamiseni sarnast turistidele orienteeritud muljet nagu teised eelpoolmainitud kuurortid või Kanaari saared. Soovitav koht on jõe või järve ääres, kus oleks hommikul ärgates hea ujumas käia. Rohkem sellised reisifotod, suvaline klõps siit, teine sealt, kolmas autoaknast. Tundub, et talupojamõistus toimis - tanklas ei tohiks ja müüa diislit, mida ei tohi mõnele autole panna. SMS laen 20 eur joomine on hea tuju laenamine. Piinlik naissoo ees, kes seda jura autos vaatama ja kannatama pidid. Ühel hetkel harjasin hambad, viskasime asjad autokasti ja sõitsime Väände ekipaaži järele. Maksad tagasi summa mille võtsid. Sellega võib mootoril kiire lõpp tulla. Väände võtmed jäid meile, et Pilküü ei saaks toibudes Sebastian Loeb'i sõiduvõtteid minna jäljendama nagu tal kombeks on olnud peale seda kui omale esimese auto soetas. Ka meil hakkas paak tühjaks saama. Jätsime isegi kogu oma alkoholivaru nendele, et nad ei peaks ei-tea-kust alkot juurde otsima hakkama. Vahepeal ronis Pilküü huumori mõttes veel oma kolme ja poole promilliga töötava mootoriga Väände roolitaha ning Ips ja Änn'ii vaatasid lihtsalt süütute lapsenägudega pealt umbes nii et "mis me ikka teha saame, ta võib ju meid lüüa". Lepingu sõlmimine on tasuta. Üks rekka möödus praktiliselt riivekaga, aga ega Pilküü ise toimunut ei mäleta õnneks. Kunagi eelmise aasta veebruaris olin salvestanud navisse ühe Biarritzi ranna koordinaadid ja sinna me end otsejoones kaheksal rattal veeretada lasksimegi. Pool tundi ühel kannikal, siis peatus ja seejärel pool tundi teisel kannikal - nii see sõit möödus. Tagasimakse periood kuni paar kuud. Sõitsime rannast mõne kildi kaugusele, et vaadata kas härrased on auto juurde naasnud. Pilküü kukkus siis ümber auto ringi taaruma, käies kõikide uste juures aimamata, et auto asub kiirtee ääres. Selles mõttes oli Puyoli temp minuarust sümpaatsem. Kõmpisime tänava ääres ühte välikohvikusse, kus enne meid oli ülekannet jälgimas paarkümmend fänni, kes iga pisiasja peale röökima puhkesid nagu idikad. Kui ma küsisin, mis sodi ta autoaknast välja loopisite, siis vastati, et need olid kõigest süütud kusepudelid. Teine põhjus on see, et Pamplonas on käimas härjajooksunädal.

Erakliendi laen; hea ja soodne laen -

. Korrutame selle nüüd veel nädala, kuuga või vihmavaba päevade arvuga ja tulemus on üsna muljettekitav. Lisaks võtsime Väändest ära ka navi, mis olnuks kohalikule hispaania kaagile liiga kerge saak. Mängis porri ja muusikat vaheldumisi. Sinna parki olid öösel magama sõitnud veel mõned suvitajad. Tagasi tulles ehk on mul mõni fotokenegi teile pakkuda.

Hakkan kirjutama tegevuse kulgemise järjekorras kõigest mis meelde tuleb. Mida kõike seal tänavatel müügiks ei pakuta - neegripoisid käivad ringi, pakkudes päikeseprille, käsitöölised müüvad särke, salle, pükse ja igasugu muud jura. Mina tegelt absoluutselt ei imesta, et reis nii läks. Selgus, et mingid lojused elasid vist selle veekogu ümbruses suletud aias. Ja tuleb välja, et ei olegi. Tegelikult olid jalad villis. Aga Don Aivario on erinevalt meie Väände ekipaažist juba omal nahal tunda saanud, mis tähendab kui kiirteel kütus otsa saab. Lisaks tundsin, et pean kaasa minema, kuna ma ei  kujutanud ette, kuidas Änn'ii kahe alkolembi ja vana bemmirondiga sellelt reisilt edukalt tagasi jõuaks. Aga Madriidis ei ole see kaugeltki nii lihtne kui Eestis. Järgmisest vahejuhtumist alates kiskus põnevaks. See viskas mul küll pärasoole sisemuse keema - kaks kainet meest koos kahe joodikuga autos ja peale paari päeva tagust kogemust veel niiöelda "salaja" olid kaks vahvat mehikest taas joonud ära kilekotitäie veine, mis Pilküü oli Vitoriast kaasa ostnud. Jahudes niimoodi Pilküü'ga tundide viisi ja aru saamata, et see ei vii ju mitte kusagile, tekib tõesti tunne, et mis sa jahud, joo ise ka parem mõni vein ja vii ennast samale lainele. Sularahas laaen kätte. Umbes nagu spellerit ei oleks olemas. Eks peab ka tulevikus ekspeditsioonidel käima hakkama, vaeva rohkem nägema. Seda on rohkem kui küpsuskirjandi kirjutamiseks ettenähtud aeg. Idiootide vaatemäng - härg väsitatakse punase rätiku peale jooksmisega poolsurnuks, torkides samal ajal talle turja igasugu ogasid nii et vaene loom verest pea tühjaks jookseb. Eelmisel päeval oli Pilküü saatnud SMS, et on kainenemas. Kaotasime seal umbes poolteist tundi ummikutes istudes. Päästeingel jäi taaskord karmi saatusega võitluses võitjaks. Vahest küsitakse mult, kuidas Hispaanias hinnad on Prantsusmaaga võrreldes. Poole tunni jooksul vajusid kõik madriidlased tänavatele, kes jalgsi, kes autoga, kes rolleriga, kes rekkaga. Järgmine sündmus, mis meenub, on kasside pesitsuspaika jõudmine. Seega -  pange need koordinaadid oma navi mällu igaks juhuks! Kohapel olemas nii kämpingud, toitlustamine kui ka telkimiskoht, kui natuke otsida. Isegi parkimiskoha leidsime, aga staadionil oli vaikus. Lõpuks lükkab üks tola mõõga südamesse ja rahvas plaksutab. Ööbima jäime Soria lähedal mingi järve ääres, Playa Pita nimelises rannas. Möödusime kümnetest pubidest, kust mängiv LCD paistis tänavale ära, aga kõigil neil oli üks häda - puudus parkimiskoht. Kui kohale jõudsime siis Pilküü kakerdas ringi ja küsimuse peale kuhu lähed, vastas: "Lähen sinna järve äärde lossi ja uurin, et äkki keegi seal lossis teab midagigi". Aga kohale jõudes avastasime, et kasse polegi. See seanahk oli hea, tükid polnud nii kõvad kui Balsnack'i omadel. Sellest hetkest oli  tagaistmel reisijate mugavuse aste umbes võrreldav märtsiküüditatute viimse rongisõiduga. Meil oli suur lank Arengosses just valmis saanud ja see andis võimaluse kogu töödesse nädalane paus teha. Päris maha ei tahtnud ma väärt kraami valada ja Riksi pea tundus pikka aega pesemata olevat. Kuna selle kambaga polnud enam tahtmist ringi tiirutada, siis ei hakkanud me Pau'st läbi sõitma. Tõsi, siis olid ka võistlused Saksas, praegu olid võistlused ju Lõuna-Aafrikas. Suuremad 'd katsun küll alati kontrolli käigus eemaldada, kuigi neid leiab ka suurte päevalehtede weebiartiklitest pidevalt. Nii mõnigi inimene nägi joomarlust nii lähedalt esimest korda ja teab nüüd mis see tähendab ja endaga kaasa võib tuua. Pilküü tuli siia kaheks kuuks tööle tingimusel, et ei joo ja nüüd see oli siis kolmas "libastumine" selle aja vältel. Justnimelt kassiga on nende intellektuaalsuse tase selles olukorras  võrreldav, ilma naljata. Tänavatel liikus Hispaania lipu värvides küll bätmane, küll mikihiiri ja muid vahvaid tegelasi - inimeste fantaasia oli piiritu ning juubeldati täie rauaga. SMS laen 20 eur joomine on hea tuju laenamine. Sai kokku lepitud, et nad ootavad meid Väände juures põllul. Paarkümmend kilomeetrit ei olnud ühtegi tanklat avatud, kuni jõudsime Vitoriasse. Pilküü teatas nimelt ära sättinud häälel, et Väändel hakkab bensiin otsa saama. Uppuja päästmine on uppuja enda asi. Madriid aga on veel nägemata. Kaljude vahel lendlesid mõned kotkad erinevas suunas väljavenitatud kaheksaid joonistades. Rižirii ja Pilküü külastasid ka E.Leclerc'i alkoholiletti. Jäin oma jutulõngaga pooleli selle kohapeal, kus jõudsime Biarritzi. Sain aru, et taga autos joomine käib jälle.  Mingi hetk vilgutas piloot Änn'ii tuledega ja me peatusime mägitee ääres. Sõitsime ise napsuvendadest eemale vaiksemat ööbimiskohta otsima. Olgu need siis jõehobud, ninasarvikud või lõvid, meie neid ei näinud. Oli näha pudeleid, lauajuppe, puu oksi ja igasugu muud põnevat ja vähem põnevat, mida torm kalda poole rullib. See pull vaibus vist alles vastu hommikut. Esimene põhjus - Hispaania sai Hollandi vastu jalgpalli MM finaali ja seda mängu läheme vaatama Madriidi mõnelt suurelt ekraanilt. Edasine asjade käik oli selline, et meie suundusime mööda kiirteed edasi avatud tanklat otsima. Laen ID kaardiga tuvastades. Aga üldisest hetkeolukorrast nii palju, et lõpetasime Arengosse langi ära. Pilku oli suures pohmeluses esimesse baari tõtanud ja lasknud õlle välja valada. Nüüd tuli hakata ööbimise peale mõtlema. Mida kõike meie lookangelased läbi ei olnud elanud nende päevadega.Teisel hommikul oli Pilküü ärganud selle peale, et Rižirii vaatas läpakast porri Pilku kes ei tea arvutitest suurt midagi, õppis Rižirii käest ära, et amarok on Linuxi videopleier. Muide, Don Aivario'l on vii-mind-koju kanister koguaeg kaasas ja see on nii mõnigi kord teda päästnud. Hispaania numbritega autode vahel hakkas silma ka NL numbriga autosid. Ega ma väga ei klõpsanud ka, aga ilmselt leiad mingi portsu mõne aja pärast minu fotoalbumist. Selleks et äkki on emb-kumb nii kaineks saanud, et talle tasuks olukorra muutusest teada anda