Osale Ferratumi rahvusvahelises jõulu-uuringus ja võida Hotelliveebi 100 € kinkekaart

Täiuslikus maailmas on meil kõigil säästuhoius.. DX ühendab endas andmed, sisu, meedia ja analüütika. Tema klientide sekka kuuluvad Deutsche Telekom, ABInBev, AXA, Philip Morris jpm. Ta on külalisõppejõud mitmes ülikoolis. Toode on pälvinud ka mitmeid rahvusvahelisi auhindu ning oma innovaatilisuse tõttu märgitud ära paljudes rahvusvahelistes erialakirjanduse väljaannetes.. Tasuta kiirlaen. Oleme seekord esinema kutsunud erinevate maailma edukate idufirmade turundajaid, kes seda kasvu-keskset mõtteviisi ka Passwordi delegaatidega jagavad. Eva Truuverk „Teeme Ära“ sihtasutuse juhataja Eva on juhtinud “Teeme Ära” liikumist selle algusest peale. Ta on olnud ka Cannes Lionsi ja Webby Awardsi zürii liige. Ta on asutanud mitu digiagentuuri, ühe neist müüs ta maaima suurimale turundusagetuuride ketile WPP ja asus seejärel ise tööle Mindshare’i globaalse sotsiaalmeedia strateegiajuhina. Viimane on agentuuri poolt välja töötatud tööriist, mis on abiks brändi relevantsuse mõõtmisel ja potentsiaalsete kasvukohtade tuvastamisel. Naudib hetki, mil ärikonsultantide analüütiline maailm kohtub loovusega, sest just viimasega otsib ta lahendusi kuivadele ärimuredele. Edukad ettevõtted ei käsitle turundust kui kulu, vaid kui investeeringut. Jacqueline tunneb end kindlalt pea kõikides turundusvaldkondades. Vabadel hetkedel osaleb Mark Eesti Ratsaspordi Liidu juhatuse töös ning harrastab golfi ja mäesuusatamist.

Enne kliendi poolele asumist juhtis ta Londons meediaagentuure PHD ja Mediacom. Kristi on olnud vabatahtlik Uuskasutuskeskuses, kaasaegse tsirkuse festivalil HOOG ja Pagulasabis. Eriti idufirmade tegevust jälgides torkab silma, et iga turundusse investeeritud euro peab mitmekordselt tagasi tooma. Sama sageli, kui olen koolitusgrupi või suurema auditooriumi ees, olen ma oma töölaua taga süvenenud raamatusse või mõne teadusuuringu tulemustesse, osalen ise õpilasena koolitustel või vestlen inspireerivate inimestega üle kogu maailma. Ta on tutvustanud Eestis internetiuuringute agentuuri Gemius ning aidanud Ferratumi kasvamisel väikesest laenukontorist globaalseks pangaks, vedades digiturunduse osakonda. Ettevõte on tänaseks kasvanud juhtivaks ülebaltiliseks turunduskommunikatsiooni täisteenust pakkuvaks grupiks. Vabal ajal tegeleb Kert tennise, suusatamise ja golfiga. Neist esimese kultuuriruumis tunneb Dasha end erakordselt mugavalt ning kõneleb vabalt ka hiina keelt. A Le Coqi juht Enrico Plateo Tencent Euroopa äriarendusjuht Alar Ojastu Koolitaja, kõneleja, õppija Ennekõike olen sügavalt uudishimulik õppija, alles seejärel koolitaja ja inspiratsioonikõneleja. Osale Ferratumi rahvusvahelises jõulu-uuringus ja võida Hotelliveebi 100 € kinkekaart. Lisaks Huaweile on Dasha ka külalisõppejõuks EBSis. Andersen on hinnatud esineja, kes on üles astunud Stanfordi Ülikoolis, Cambridge’i Ülikoolis, samuti suurtel turunduskonverentsidel nagu SxSW ja Web Summit. Läbiva joonena on ta andnud oma panuse Eesti Telefoni muutumisel Elioniks, Eesti Posti ümberkujundamisel Omnivaks ning Eesti Energia/Enefit brändiuuendusse. aastal pälvis Jacqueline World Marketing Congressil maailma ühe mõjukaima turundusjuhi tiitli. Schaari sule alt ilmuvad regulaarselt artiklid mainekates eriala väljaannetes. Ta on olnud mitmete turunduskonkursside züriis: nt Media Week Awards ja Effie Awards. Gordon on töötanud eelnevalt mitmes juhtivas agentuuris nagu Saatchi & Saatchi, DDB Tribal ja Ogilvy & Mather. Tunnustatud eksperdina on Hupp sage esineja rahvusvahelistel turunduskonverentsidel ning tema töid avaldavad regulaarselt mõjukad väljaanded nagu WARC. Bernhard juhib Propheti EMEA regiooni Brand Relevance Indexi projekti. Lisaks on Toomas olnud osaline Baltikumis Viaplay videostriimimise platvormi lansseerimisel ja Eesti Energia laienemisel Läänemere regiooni. Vidari missiooniks on kasutada oma suurt kogemustepagasit alustavate iduettevõtjate harimiseks. Sissetulekuta laen kindla otstarbega krediit. Ta pani aluse Sales Hubile, lõi uue virtuaalse konverentsikeskuse ning mängib jätkuvalt juhtivat rolli firma kasvus ja uute kasutajate leidmisel. Euroopasse naastes asus Yara tööle online keelekursuste keskkonda Preplysse. Hubspotis on David käivitanud mitmeid huvitavaid projekte. Tema ülesandeks on määratleda Gfk uuringute tulevikustrateegiat ja projektide edukat läbiviimist. Idea Havas Media juhina on Kert koos oma meeskonnaga suutnud kasvatada agentuuri meediaäri kolmekordseks, viies ettevõtte sellega Eesti suurimate meediaagentuuride hulka. Laenud ilma kindla sissetulekutta

Märkused